Tuesday 8 March 2011

demam oh demam...

dugaan sungguh bile demam nie....perg...lame dah aku x demam....skali Allah 2 uji aku aku mmg rase x terdaye lsg...bayangkan la suhu badan yg normal boleh naik smpi 70 darjah....mau x panas 2...

terime kasih pade insan yg byk menjage aku bile aku demam...IBU...AYAH....dan terutama kepada EN.ASRI...tq so much coz amik berat...hantar sy pg klinik...belikan ape yg sy mintak walaupon awk bz keje tp ttp ade ms utk sy... (^_^)

alhamdullillah aku semakin sembuh berkat doa kalian semua....terime kasih byk2...

2 comments:

  1. kn sakit tu,dpt mengurangkan dosa-dosa kecil...sabar k...=)

    ReplyDelete
  2. btl 2 lela..aku sokong..sakit 2 dpt menghapuskan dosa2 kecil...ela sabar k..insyaAllah,dengan iziNYA, kamu akan chat sprti sedia kala..1 thing,ms nie la nk tau sape yg syg ngn kte,fmly 2 da tentu r kan,mksd eja selain fmly...weee.....thanks 2 org yg syg..kan..kan...=)

    ReplyDelete