Sunday 27 February 2011

kesedihan di hati...

hurm...nape aku rs sedih sgt skrng nie...terlalu sedih...bkn nie yg aku nk dlm hdp aku...kesedihan x membawa ape2 mkne dlm hdp aku...

betul ker die bkn utk aku...aku dh penat nak pk ttg nie...smpi bile aku kene trus berfikir psl bnde2 nie...klu btl die bkn utk aku boleh ker aku terime sume nie??persoalan yg aku sendiri xde jwpan...

aku jmpe die tp aku rs sedih sgt...btl ker aku nie sebahagian dr hdp die??mane letak nyer aku dlm hati die...

mengapa air mata mudah utk mengalir kerananya..aku ke yg terlalu lemah menghadapi setiap dugaan yg ALLAH berikan kpd aku...

HATI...
xde sape yg dpt mengerti...
PERASAAN...
selalu berubah mengikut situasi...
KASIH...
masihkan ada harapan utk itu...
SAYANG...
adakah utk selamanya...
RINDU...
terbang melayang mengikut waktu...


kesedihan aku tak mahu kamu dalam kamus hidup ku....




No comments:

Post a Comment